bjustsen 2015-10-07 00:16:52

Støtt oss med Grasrotandelen

Grasrotandelen-low.jpg

Grasrotandelen er en tilskuddsordning fra Norsk Tipping, hvor alle registrerte spillere kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte Ålesund Judoklubb!

Hver gang du spiller ett av dine favorittspill, er du med og støtter oss med 5 % av din innsats i spillet. Disse pengene går direkte fra Norsk Tipping til Ålesund Judoklubb, uten at det koster deg noe som helst! Når vi får mange slike støttespillere vil det være med og gi oss nye muligheter til å utvikle klubben videre. Bli med og støtt oss i dag!

Ikke glem at du også kan tipse slekt, venner og bekjente om muligheten for å være med og støtte oss på denne måten.

Forutsetningen er at du har spillerkort fra Norsk Tipping, og at spillet gjøres via dette kortet. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på norsk-tipping.no

Du kan selv legge til Ålesund Judoklubb som grasrotmottaker. Det finnes flere måter å gjøre det på:

• Du kan gjøre det direkte i tippedisken hos kommisjonæren, på Internett, på mobilen og på spillterminalene. Da søker du opp mottakeren du vil støtte, og aktiverer den som mottaker av din grasrotandel.
  • Dersom du vet organisasjonsnummeret til klubben, kan du oppgi det hos kommisjonæren, eller taste det inn om du bruker noen av de elektroniske spillkanalene. Organisasjonsnummeret til Ålesund Judoklubb er 916010117.
  • Søke oss fram på www.grasrotandelen.no. Der skriver du ut en egen blankett med strekkode på. Denne tar du så med deg til en kommisjonær for registrering, og dermed sørger du for at det drypper litt på klubben din hver gang du leverer en Lotto-kupong eller et annet spill hos Norsk Tipping.

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne.

Takk for at du støtter Ålesund judoklubb via Grasrotandelen!